Betaalkaarten
Bancontact
Met Bancontact word je in de betaalfase van je bestelling (fase 3) doorgestuurd naar de betaalservice van je bank. Je hebt de keuze om te betalen met je bankapplicatie (QR-code) of met je Bancontact-kaart. In dit geval moet je de volgende 3 gegevens invullen: kaarthouder, kaartnummer en vervaldatum (mm/jjjj). Mogelijk word je doorgestuurd naar de pagina van je bank, waar je met je Digipass kan betalen.
Visa, Mastercard en American Express.
Je kan kiezen tussen VISA, Mastercard of American Express. Bij stap 3 van het betalingsproces word je gevraagd de volgende informatie in te voeren:
- Kaarthouder
- Kaartnummer
- Vervaldatum (mm/jjjj)
Verificatiecode van de kaart
Wanneer je een nieuwe kaart toevoegt, kan je ervoor kiezen om je kaart op te slaan voor toekomstige aankopen. Mogelijk word je doorgestuurd naar de pagina van je bank waar je met je Digipass kan betalen.
Apple Pay
Je kan ook de contactloze betaalmethode ‘Apple Pay’ op je iPhone gebruiken.
Google Pay
Bij het afrekenen kan je ‘Google Pay’ selecteren en direct met deze applicatie op je telefoon betalen.
PayPal
Als je voor PayPal kiest, word je aan het einde van het bestelproces doorgestuurd naar PayPal. Als je al klant bent bij PayPal, kan je inloggen met je gebruikersgegevens en de betaling uitvoeren. Als je nog geen klant bent, moet je een account aanmaken om deze betaalmethode te kunnen gebruiken. Klik hier voor meer informatie over Paypal.
Bankoverschrijving
Zodra je je bestelling hebt geplaatst en deze methode hebt geselecteerd, vind je de betalingsinstructies op de bevestigingspagina: rekeningnummer, mededeling, bedrag. (Ze worden je ook per e-mail toegestuurd). Je hebt 3 weken de tijd om de overschrijving uit te voeren. Zodra de betaling is ontvangen, wordt de bestelling verwerkt en ontvang je een bevestigingsmail. Let op, een bankoverschrijving is de traagste betaalmethode. Banken kunnen tot drie werkdagen nodig hebben om het geld over te maken.