Nog maar:
> > Bestellingen

Bestellingen

Kan ik een bestelling plaatsen op basis van producten die ik eerder al heb gekocht?

Absoluut, voor uw gemak kunt u een (gedeeltelijke of volledige) bestelling opmaken op basis van de 20 laatste bestelde artikelen.

Identificeer uzelf en kies hier het aantal eenheden dat u opnieuw wenst te bestellen.

Ook interessant om lezen: "Kan ik bepaalde artikelen in een geheugen bewaren (om ze eventueel later te kopen)?"

Top van pagina

Kan ik bepaalde artikelen in een geheugen bewaren (om ze eventueel later te kopen)?

Absoluut, op elke productfiche vindt u een koppeling "Voeg toe aan Mijn Favorieten".
Als u hierop klikt, wordt het product automatisch in het geheugen van uw account opgeslagen.

Om deze functie te gebruiken, moet u wel een klantenaccount hebben en ingelogd zijn (identificatie).

U vindt uw favoriete producten hier.

Ook interessant om lezen: "Kan ik een bestelling plaatsen op basis van producten die ik eerder al heb gekocht?"

Top van pagina

Beschikt u over een functie met aankoop in één klik?

Neen, wij hebben geen functie waarmee u een product in één klik kunt aankopen.

Top van pagina

Kunt u me een factuur verzenden?

Zodra we de betaling van uw bestelling ontvangen, ontvangt u een bevestigingse-mail waarin de factuur van uw bestelling wordt verwerkt.

Het pakje dat vanuit de apotheek wordt verzonden, bevat ook een gedrukte factuur.

U kunt de facturen van al uw bestellingen ook hier terugvinden en indien nodig afdrukken.

Top van pagina

Hoe kan ik een bestelling plaatsen op Newpharma?

We nodigen u uit om "Uw eerste bestelling bij Newpharma?" te lezen.

Indien dit artikel u niet het antwoord op uw vraag bevat, nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze klantenservice. U ontvangt zo snel mogelijk een antwoord.

Top van pagina

Is het mogelijk via fax of telefoon te bestellen?

Jammer genoeg is het niet mogelijk om via fax of telefoon te bestellen. Heel het bestellingproces is geautomatiseerd. De bestelling en de betaling moeten verplicht via de website worden verwerkt.

We nodigen u uit om "Welke betaalmiddelen biedt u aan?" te lezen.

Top van pagina

Kan ik mijn bestelling annuleren als ik ze al betaald heb?

Ja, op uitdrukkelijke voorwaarde dat uw bestelling nog steeds in voorbereiding is en nog niet aan de vervoerder werd overgemaakt.

U kunt de annulering vragen door contact op te nemen via e-mail met onze klantenservice.

Top van pagina

Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen door een product toe te voegen na de betaling?

Normaal gezien niet. Heel het bestellingproces is geautomatiseerd. We zullen echter ons best doen om u te helpen.

Wij nodigen u uit om via e-mail contact op te nemen met onze klantenservice , die u nadere inlichtingen zal geven.

Top van pagina

Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen door een product te wissen na de betaling?

Ja, op uitdrukkelijke voorwaarde dat uw bestelling nog steeds in voorbereiding is en nog niet aan de vervoerder werd overgemaakt.

U kunt ons laten welk(e) product(en) uit uw bestelling moet(en) worden gehaald door contact op te nemen via e-mail met onze klantenservice.

Top van pagina

Is het mogelijk het leveringsadres van mijn bestelling in voorbereiding nog te wijzigen?

Absoluut. De enige voorwaarde is dat uw bestelling nog in voorbereiding is.

Neem dringend contact met ons op via e-mail, zodat wij de uit te voeren wijziging kunnen doorgeven.

Top van pagina

« Teruggaan naar algemene hulp

Homepage van uw online apotheek