> > Uw eerste bestelling bij Newpharma?

Uw eerste bestelling bij Newpharma?

Vul uw bestelmandje bij Newpharma in 5 snelle stappen:

1) Aanmaak van een klantenaccount

2) Selectie van het leveringsadres

3) Overzicht van de bestelling

4) Betaling

5) Bevestiging van de bestelling

1) Aanmaak van een klantenaccount

funnel-1

Nog geen klant? Niets is eenvoudiger.

Om op Newpharma een bestelling te kunnen plaatsen moet u over een klantenaccount beschikken. U kunt uw account eenvoudig hier aanmaken.

Als u de gevraagde informatie hebt ingevuld op de site, ontvangt u op het e-mailadres dat u hebt opgegeven een bericht waarmee uw registratie wordt bevestigd.

U kunt uw account echter ook aanmaken op het moment dat u uw mandje bevestigt. Wanneer u in uw mandje bent, klikt u op de oranje knop "Bestelling plaatsen". Op dat moment krijgt u de mogelijkheid om uw klantenaccount aan te maken om uw bestelling te kunnen bevestigen en betalen.

Indien u later nog informatie moet wijzigen, kunt u naar uw account gaan door op "Mijn account" bovenaan naast de landenkeuze te klikken.

De informatie die u ons verstrekt, wordt gecodeerd volgens het SSL-protocol (hangslot en https://) en is enkel door u zichtbaar.

Na uw inschrijving zult u de producten van uw mandje online kunnen bestellen via de oranje knop "details van mijn mandje of bestellen", rechts op de website (de knop is pas zichtbaar als er minstens één product in het mandje zit).

Top van pagina

2) Selectie van het leveringsadres

funnel-2

Als u zich geïdentificeerd hebt, zal u gevraagd worden een leveringsadres te kiezen.

Het is geen enkel probleem om uw bestelling op een ander adres dan het factuuradres te laten leveren. Wij bieden u de mogelijkheid om 3 verschillende leveringsadressen op te slaan.

Om een nieuw leveringsadres toe te voegen, klik op de oranje knop "Nieuw adres toevoegen".

Zodra het leveringsadres gekozen is, klikt u op "Verzenden naar dit adres" om naar de volgende stap te gaan.

Belangrijk:
De pakjes moeten door een fysieke persoon in ontvangst worden genomen. Daarom zal u worden gevraagd naar een adres waar kan geleverd worden tijdens de kantooruren (8.30 tot 17.30 uur). In geval van twijfel kunt u kiezen om de levering te laten aankomen bij een familielid, een buur of uw werkadres!

Top van pagina

3) Overzicht van de bestelling

funnel-3

Via deze stap kunt u het overzicht van uw bestelling nakijken om te inhoud ervan te controleren (de producten en hoeveelheden ervan), maar ook het leveringsadres dat u eerder hebt opgegeven.

Door te klikken op "Wijzigen" in het scherm van "Inhoud van de bestelling" kunt u terugkeren naar uw mandje om de inhoud aan te passen.

Indien u uw leveringsadres wilt wijzigen, klikt u op"Wijzigen" naast het adres.

Top van pagina

4) Betaling

funnel-4

U kunt op meerdere manieren betalen, onder andere kredietkaart, PC Banking, Bancontact/Mistercash, PayPal en bankoverschrijving.

Belangrijk:

Er wordt geen enkele bankinformatie overgemaakt aan Newpharma (kaartnummer, geldigheidsdatum, cryptogram...). Enkel het betalingsakkoord wordt ons overgemaakt door Ingenico (voormalig Ogone) (Europees leider voor beveiligde online betalingen).

Meer weten over Ingenico (voormalig Ogone) en de privacy regeling.

Ongeacht het betaalmiddel dat u kiest, uw betaling wordt verwerkt volgens de hoogste veiligheidsnormen door Ingenico (voormalig Ogone).

Al uw gegevens en de transactie zelf worden volledig gecodeerd en perfect beveiligd (hangslot en https://).

Top van pagina

5) Bevestiging van de bestelling

funnel-5

Indien u hebt besloten om uw bestelling op een andere manier dan met een bankoverschrijving te betalen, gaat uw bestelling onmiddellijk over in de status "In voorbereiding".

U ontvangt een bevestiginge-mail samen met de factuur van uw bestelling.

Indien u echter gekozen hebt om via bankoverschrijving te betalen, ontvangt u de betalingsinstructies nadat u hebt geklikt op "Uw bestelling bevestigen". Deze worden eveneens naar uw e-mailadres verstuurd.

Belangrijk:
Als u uw bestelling via bankoverschrijving betaalt, is het statuut ervan: "In afwachting van de betaling".

Uw bestelling zal verwerkt worden op de eerste werkdag na de ontvangst van uw betaling. U ontvangt een e-mail die de ontvangst van de betaling bevestigt.

Top van pagina

« Terug naar algemene hulp

Homepage van uw online apotheek