1.600.000 tevreden klanten
FR / NL
Home > Help > Betaling

Betaling

Kent u mijn bankinformatie?

Er wordt geen enkele bankinformatie overgemaakt aan Newpharma (kaartnummer, geldigheidsdatum, cryptogram...). Enkel het betalingsakkoord wordt ons overgemaakt door Ingenico (voormalig Ogone) (Europees leider voor beveiligde online betalingen).

Ongeacht het betaalmiddel dat u kiest, uw betaling wordt verwerkt volgens de hoogste veiligheidsnormen door Ingenico (voormalig Ogone).

Al uw gegevens en de transactie zelf worden volledig gecodeerd en perfect beveiligd (hangslot en https://).

Meer weten over Ingenico (voormalig Ogone) en de privacy regeling.

Top van pagina

Welke betaalmiddelen biedt u aan?

U kunt op meerdere manieren betalen, onder andere kredietkaart, PC Banking/Homebanking, PayPal en bankoverschrijving.

Ongeacht het betaalmiddel dat u kiest, uw betaling wordt verwerkt volgens de hoogste veiligheidsnormen door Ingenico (voormalig Ogone).

Al uw gegevens en de transactie zelf worden volledig gecodeerd en perfect beveiligd (hangslot en https://).

Er wordt geen enkele bankinformatie overgemaakt aan Newpharma (kaartnummer, geldigheidsdatum, cryptogram...).

Meer weten over Ingenico (voormalig Ogone) en de privacy regeling.

Top van pagina

Kan ik ervoor kiezen om bij ontvangst van het pakje te betalen (onder rembours)?

Jammer genoeg verloopt het bestellingproces volledig geautomatiseerd via de site. Het is dus niet mogelijk om te betalen bij ontvangst van het pakje.

We nodigen u uit om "Welke betaalmiddelen u aan?" te lezen.

Top van pagina

« Teruggaan naar algemene hulp

Homepage van uw online apotheek